tisdag 19 maj 2009

Nationella och städa

I dag hade jag mitt sistta Nationella för terminen!! Matte del 2. Inte för jag tror att jag kommer få bra på det, fattade typ inget. Hade inte förväntat mig mer :p.
Hade ingen tv i dag heller för att vi ska plugga till på provet vi har nästa tisdag. Sen filmade dom en konferans i Factury. Vilket gjorde att jag var hemma runt halv ett och det gjorde att jag fick tid för ett städfantt. Fixade köket och tvrumet. Dock inte mitt rum som behövs städas mest. Imrogon blir det ännu mer städa eftersom mor och far kommer hem och det kan vara bra om huset ser rent ut efter två veckor. Måste plugga imorgon också. Har två samhälls texter som ska var klara... sen ska jag få ett tredje också... Jaja, nu ska jag krypa ner och kolla på Vänner. Vänta tills bror kommer hem, han har vart i väg och spelat fotboll i korpen... fråga mig inte :p, men han har då inga nycklar med sig så måste öppna dörren :p... jag vet. Klingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar