söndag 6 december 2009

Pepparkaksbak

Idag var det pepparkaksbak med familjen. Mysigt som vanligt, men i år gjorde jag peppakakshuset istället för far. Och jag gjorde inte ett vanlgt hus. Jag gjorde ett lite högre med varanda =). Så imorgon så ska jag och mor pussla ihop det... få se hur det går. Men Joar kom på en jätte bra ide som jag utväcklade lite till peppakakshus nästa år - Tvillingtornen. Joar kom iden med skyskrapa och då täckte jag två och självklart kom dom ju upp ihuvudet då ;D.
Jag köpte en fotform i år =D Mor fixar huset lite ´ Delar till huset =) Joar käkar degen... =P

3 kommentarer:

  1. söt blogg du har disa!
    saknar dig!
    puss och kram <4

    SvaraRadera
  2. de blev fel adress men denna stämmer

    SvaraRadera
  3. jo de har jag nu. skaffade det för några veckor sedan. och tjejen är en tjtj i min klass.

    SvaraRadera